niedziela, 13 grudnia 2015

ZAPOWIEDŹ!

Cześć!
Żyjecie jeszcze w ogóle? Bo jakoś dawno nikt tu nie zajrzał :<
Kolejny rozdział jest w drodze, pisze się, dość mozolnie, ale jednak, więc jeszcze trzeba trochę poczekać. 

Chciałam tylko napisać, że już niedługo ruszę z moim kolejnym blogiem o Narnii <: Będzie to kolejna niestereotypowa historia, która mam nadzieję, przypadnie Wam do gustu. 
Byłoby miło gdybyście polecili tego bloga, bo nie oszukujmy się, King of Narnia czyta może z 3/4 osoby i to chyba nie zawsze... 
W każdym bądź razie, oczekujcie premiery Narnia's Lullaby. Zapewniam Was, że tego jeszcze nie czytaliście ^^

To ja lecę, doszlifować szablon, a Wy napiszcie chociaż w komentarzu Super, czekam na nexta - nawet z tego się ucieszę c: 


Pozdrawiam Was wszystkich ☺ 

Centaur oreuis

9 komentarzy:

  1. Już się boję... Ale jak blog się pojawi to pewnie znajdzie się w polecanych i będę zaszczycała Cię moimi "pięknymi" komentarzami o tym jak bardzo brakuje mi Lucyferka (czyli naszego rudego liseła).
    No w każdym razie czekam na blogeła (liseła, blogeła, zjaweła... co mi z tym -eła?!)
    ~Zjawa (już bez -eła)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarzeł <:
      Nie masz co się bać, choć muszę przyznać, że szykuje się radykalna zmiana jeśli chodzi o zachowanie bohaterów, jak i ich wygląd, więc drżyjcie!
      Pozdrawiam <:
      oreuis

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału a nowego bloga to juz w ogóle *_* życzę weny i czekam z niecierpliwością 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <:
      Również pozdrawiam ☺
      oreuis

      Usuń
  3. Chciałam wejść na nowego bloga, a ru, że tylko dla zaproszonych czyytelników.
    Nie mów, że mało osób go czyta. Ja z przyjaciółką codziennie patrzymy czy jest nowy rozdział.
    Jedno pytanie dotyczące nowego bloga: Edzio też się zakocha. *mam na dzieję* ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugi blog jeszcze trzeba troszkę poczekać c: Nie ma tak łatwo ♥
      Bardzo mi miło, że codziennie wchodzicie na mojego bloga, aż się łezka w oku kręci ze wzruszenia c:
      Czy Edzio się zakocha? Hmmm... No nie wiem, przekonacie się niebawem ☺
      Również pozdrawiam <:
      oreuis

      Usuń
  4. Super, czekam na nexta^^
    Nie a tak serio nie mogę się doczekać! Jestem ciekawa co nowego wymyśliłaś. Wybacz ze nie komentowałem dwóch wcześniejszych rozdziałów, ale totalnie nie mam czasu. Nauka, nauka, nauka. Ale przeczytałam wszystkie. I był Edzio, i był Piotruś❤
    pozdrawiam
    lora
    opowiesciznarnii-noweczasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam ♥
    Widzę Rozdział 00 zaraz lecę czytać ;D
    ~ Huncwotka Vicky

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam ♥
    Widzę Rozdział 00 zaraz lecę czytać ;D
    ~ Huncwotka Vicky

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz c:

.
.
.
.
.
.
template by oreuis